Als HR-partner ondersteunt Group S zelfstandigen en werkgevers bij het opstarten van hun bedrijf en hun dagelijkse sociale administratie. Dankzij een uitgebreid netwerk van partners en tussenpersonen beschikt Group S over een multiservicepakket met praktische oplossingen en concreet advies via één contactpunt. Behalve het ondernemingsloket Formalis, het Sociaal verzekeringsfonds, het Kinderbijslagfonds en het Sociaal secretariaat biedt Group S een brede waaier aan HR-diensten en juridische bijstand. Om het beheer van de lonen en werknemers van bedrijven te vereenvoudigen, heeft Group S ook eigen HR-applicaties en -software ontwikkeld.


 

At your services is een dienstenchequebedrijf dat al meer dan 10 jaar actief is in het Brussels Gewest en omgeving. At your services telt meer dan 200 zorgvuldig geselecteerde werknemers en biedt kwaliteitsvolle service om uw leven gemakkelijker te maken, zoals schoonmaken, ramen wassen, maaltijden bereiden, de was doen en afwassen, boodschappen doen en strijken bij u thuis of in hun atelier.

 


Geniet van lage prijzen voor vakanties in België of in het buitenland met ons reisbureau. MN Vacances biedt een uitgebreidaanbod aan voordelen en kortingen voor
leden van het neutraal ziekenfonds.
Er zijn verschillende formules beschikbaar:

  • MN Voyages – Individuele en groepsreizen tegen verlaagde
    prijzen;
  • MN Belgique – Promoties en arrangementen in België;
  • MN+ – Reizen en vakanties met begeleiding in België of in
    het buitenland

Het Rode Kruis beschikt over een solidair netwerk van bijna 12.000 vrijwilligers en heeft als belangrijkste opdracht de levensomstandigheden van de meest kwetsbaren onder ons te verbeteren. De organisatie biedt een breed aanbod aan paramedische apparatuur om mensen die ziek zijn of een ongeval hebben gehad te helpen om weer zelfstandig te leven.

In België zijn er een dertigtal verhuurpunten met een groot aanbod aan elektrische bedden, krukken, looprekken en rolstoelen. Vrijwilligers leveren de apparatuur aan huis, zorgen voor de installatie en geven een woordje uitleg over het gebruik. Leveringen vinden plaats binnen de 24 uur.


Mutas biedt medische bijstand en repatriëring na een ongeval, ziekte, dringende ziekenhuisopname of overlijden tijdens een verblijf in het buitenland. Nadat Mutas een dossier heeft aangemaakt, wanneer u in het buitenland dringende en onvoorziene zorgen hebt en na controle of uw aanvullende verzekering in orde is, gaan de artsen onmiddellijk aan de slag met de diagnose waarmee de patiënt is opgenomen of mee in behandeling is. De centrale helpdesk is 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar.

De bijstand omvat de volgende diensten:

  • advies en ondersteuning voor de patiënt en zijn/haar familie ter plaatse en zijn/haar familie in België;
  • contact en overleg met het ziekenhuis of de behandelende arts ter plaatse;
  • medische feedback tijdens de behandeling;
  • opsturen van de nodige documenten en, indien nodig, betaling van de medische kosten;
  • organiseren van een repatriëring indien dit medisch noodzakelijk is.